PRESĂ

S-AU LANSAT NOILE SSV-uri CAN-AM MAVERICK SPORT



Can-Am Maverick Sport dedicat familiei editia 2019 ofera un plus de indemanare si control. BRP si-a extins gama sa de unitati Can-Am SSV lansand doua Can-Am Maverick Sport. Noile modele vin cu o performanta extraordinara prin platforma de 152.4 cm ce este ideala pentru persoanele ce doresc sa exploreze cu incredere trasee.

Cele doua noi pachete (baza si DPS) vin cu un design nou, performanta inovata si cu o mostenire de premii Can-Am Maverick. 
Acestea sunt construite de la bază, pentru a îmbunătăți experiența soferului și pentru a oferi încredere pe trasee astfel încât oamenii să se poată concentra mai mult pe crearea de amintiri de lungă durată cu prietenii și familia.

„Noul Can-Am Maverick Sport este cel mai bun vehicul de tip side-by-side pe care l-am dezvoltat vreodata pentru condusul sportiv,” afirma Bernard Guy, Senior VP, Global Product Strategy. „Cu ingeniozitatea caracteristica Can-Am, cu minunata putere Rotax și manevrabilitate incredibilă și confort, noile Maverick Sport sunt ideale pentru persoanele ce doresc să abordeze aventurile și provocările de pe șosea.” In timp ce noul model Can-Am Maverick Sport vine cu un motor de tip Rotax V-Twin de 75 CP, modelul DPS 1000R este disponibil cu un motor de 100 CP, de o inalta performanta.

Ambele unitati Can-Am sunt ideale pentru un condus sportiv, cu accent pe precizie, stabilitate și tracțiune. Culoarea noului Maverick Sport este alba in timp ce Maverick Sport DPS 1000R este disponibil in culoarea rosie si galbena. Exista cel putin 150 de accesorii pentru utilizatorii Maverick Sport ce isi doresc imbunatatiri. Noile unitati Can-Am Maverick Sport vor fi disponibile in stocul Dealerilor incepand cu luna Iunie 2018.
 

 

              Pentru mai multe informatii si detalii tehnice despre noile Maverick Sport accesati www.CanAmOffRoad.com

Despre BRP

BRP este liderul mondial în proiectarea, dezvoltarea, fabricarea, distribuția și comercializarea vehiculelor de tip sportiv și a sistemelor de propulsie. Portofoliul sau include snowmobile Ski-Doo si Lynx, ambarcatiuni Sea-Doo, unitati Can-Am de teren si vehicule Spyder, sisteme de propulsie marina Evinrude si Rotax precum si motoare Rotax dedicate ambarcatiunilor de agrement.
BRP își susține linia de produse cu una de accesorii și îmbrăcăminte. Cu vânzări anuale de 4,2 miliarde USD din peste 100 de țări, compania are aproximativ 8,700 de angajați în întreaga lume.
 


 

CAN-AM MAVERICK X3 A CASTIGAT RALIUL AFRIQUIA MERZOUGA PRIN INTERMEDIUL ECHIPEI SOUTH RACING

 

 

Pilotul South Racing / Can-Am, Bruno Varela si copilotul Gustavo Guglemin au castigat raliul Afriquia Merzouga din 2018 (seria Dakar), in Africa de Nord, in inovatorul lor vehicul Can-Am Maverick X3 X rs Turbo R (Imaginea oferita de South Racing).
 



Bruno Varela si Gustavo Gugelmin conduc vehiculul side-by-side Can-Am Maverick X3 X rs Turbo R catre victorie in cursa de anduranta de cinci zile din desertul african
 
Platforma Can-Am Maverick X3 continua sa impresioneze in conditii dificile, castigand doua podiumuri in Maroc

VALCOURT, QUEBEC, CANADA, 26 Aprilie, 2018 – Echipa South Racing / Can-Am a lui Bruno Varela si Gustavo Guglemin au castigat raliul Afriquia Merzouga de cinci zile intr-un vehicul side-by-side Can-Am Maverick X3 Xrs Turbo R. Dominand cursa, echipa South Racing / Can-Am, a castigat patru din cele cinci etape, precum si prologul, plasand doua echipe pe podiumul clasic general din Maroc, Africa.

“Ingeniosul SSV Can-Am Maverick X3 este liderul segmentului in industrie si continua sa straluceasca in fata competitorilor in cele mai grele conditii in desert,” a declarat Olivier Camus, Director General Marketing Can-Am. “Pilotii din intreaga lume au un succes deosebit la bordul Can-Am Maverick X3, demonstrand rolul sau dominant si fiind prima alegere pentru clientii ce prefera condusul sportiv si sunt in cautarea provocarilor atat pentru ei, cat si pentru masina.”
 

Cel de-al noualea raliu Afriquia Merzouga, eveniment din seria Dakar, a inclus 32 de competitori la clasa side-by-side si a cerut tuturor participantilor sa concureze intr-un prolog de 5 km (calificativ) urmat de cinci etape mai lungi. Echipa South Racing / Can-Am din care face parte si pilotul Casey Currie a avut cel mai bun timp castigand prima pozitie la startul primei curse. Ruben Faria (South Racing / Can-Am) a castigat prima etapa in SSV-ul sau Can-Am Maverick X3 X rs Turbo R, in timp ce coechipierul sau Bruno Varela a ocupat locul secund. Currie, care a terminat pe locul patru in prima sa etapa oficiala, a preluat conducerea globala dupa victoria convingatoare a etapei a 2-a, castigand cu un avans de peste 18 minute.

Currie si ceilalti piloti din South Racing / Can-Am au folosit suspensia de precizie Maverick X3 X rs Turbo R, puterea Rotax Turbo si latimea de 72 de inch. pentru a cuceri mai mult de 60 mile de dune de nisip. Etapa a 3-a (etapa Maraton) este cea mai dificila, deoarece pilotii trebuie sa termine prima cursa si apoi, fara sprijin din partea echipei lor, sa doarma in dune, inaintea etapei cu numarul 4. Faria a castigat etapa si a preluat conducerea la general.

Varela, ale carui acreditari include campionatul Brazilian SxS si victoria TGR Rally Dos Sertoes (Dakarul Braziliei), a terminat pe locul doi in etapa a 4-a preluand conducerea in clasamentul general. Cu o singura etapa ramasa, Varela, fiul castigatorulului raliului Dakar din 2018 si pilot Maverick X3 Reinaldo Varela, stiau ca o clasare superioara in faza finala ar insemna victorie.

Navigatorul echipei si copilotul Gustavo Gugelmin a contribuit prin experienta sa, ajutandu-l pe tatal lui Varela sa castige Raliul Dakar in luna ianuarie in America de Sud. Cu o experienta excelenta in cursele de anduranta in desert si beneficiind de aportul formidabilului Can-Am Maverick X3 Xrs Turbo R, Varela a adaugat alt trofeu important in vitrina familiei sale. Varela a castigat etapa finala cu un avans de 23 de secunde obtinand astfel prima victorie in raliul Merzouga si de altfel prima pentru Can-Am. In cele din urma, avansul campionului brazilian a fost de peste o ora si jumatate. Can-Am Maverick X3 X rs Turbo R a ocupat locurile 1 si 3. Consecventii Annett Fischer si co-pilotul Filipe Palmeiro, ocupantii locului patru in etapa a 5-a s-au clasat, de asemenea, pe podiumul acestei curse dificile in care o treime din competitorii clasei au trebuit sa abandoneze.

 


 

 

 

 

 

Inovatia SKI-DOO duce la mai multă distractie pe zăpadă cu un nou motor dotat cu turbocompresor, mai multe modele REV Gen4 și o casca de protectie cu dotari avansate.

Multe dintre modelele Ski-Doo 2019, printre care și Renegade și Grand Touring, vor avea platforma REV Gen4 usor manevrabila, cu motoare in 2 și 4 timpi, cât și cu un motor nou dotat cu turbocompresor.

Noua platforma Rev Gen4 va fi dotata in anul 2019 cu motoarele Rotax 4 timpi
Motorul Rotax 900 Ace va fi dotat cu turbocompresor construit in fabrica propie
Noua generattie de motoare 600R E-TEC va dota mai multe modele atat in gama sport cat si touring
Noua casca OXYGEN stabilește un nou standard în performanță și funcționalitate

Cu ocazia lansarii gamei SKI-DOO 2019 la New Orleans, LA, BRP își consolidează poziția de cel mai cunoscut producător de snowmobile din lume lansand cele mai multe noutati in industrie. BRP introduce motoarele 4 timpi impreuna cu platforma testata pe modele sport Rev Gen4 reusind sa creeze un produs cu aplicatii touring si utilitar care vor oferi utilizatorilor SKI-DOO cea mai buna experienta. SKI-DOO introduce pe piata motorul Rotax 900 ACE Turbo, împreună cu extinderea motorului 600R E-TEC în mai multe modele și o nouă casca OXYGEN.

Noile produse au fost prezentate în seară de 19 februarie 2018, sutelor de dealeri entuziaști din SUA și Canada, in cardul evenimentului Club BRP, ce a avut loc în New Orleans. "Aceasta lansare de produs este o alta demonstratie a efortului neincetat al BRP de a imbunatati experienta utilizatorilor cu cele mai bune produse din lume, ingeniozitate si inovatie", spune Marc R. Lacroix, Director Global Marketing pentru SKI-DOO si SEA-DOO la BRP. "Cumparatorii SKI-DOO beneficiaza acum de o gama extinsa de motoare pe platforma REV Gen4, fie cu modele Rotax ACE in 4 timpi, fie cu modele E-TEC cu doi timpi, de la 95 CP la 165 CP."

4-stroke în REV Gen4
Controlul si manevrabilitatea se afla în centrul platformei SKI-DOO REV Gen4. Aceste beneficii pot fi gasite acum si de utilizatori care prefera motoarele în 4 timpi în două variante diferite: Rotax 900 ACE și Rotax 900 ACE Turbo. Începând cu această toamnă, popularele snowmobile Renegade și Grand Touring, împreună cu unele modele Expedition, vor fi disponibile și cu motoarele ACE în sasiul REV Gen4. Va exista chiar si un model Renegade X-RS cu motor cu turbocompresor

900 ACE TURBO
Rotax demonstreaza inca o data dominarea industriei odata cu introducere motorului 4 timpi dotat cu turbocompresor dezvoltat si construit in fabrica propie - 900 ACE Turbo cu 150 de cai putere.
Conceptia acestui motor are la baza necesitatile utilizatorului cu o mare fiabilitate, o economie sporita a combustibilului și un răspuns rapid la accelerație.
Motorul este unul nou si nu doar un turbocomprsor adăugat la venerabilul 900 ACE, deoarece mai mult de 24 de componente au fost special proiectate pentru această aplicație.

600 E-TEC600 E-TEC
Introducerea lui SKI-DOO MXZ 600R E-TEC a fost rampa de lansare pentru noul motor 600R E-TEC. Conceput pentru a incanta utilizatorii cu reacția rapidă la accelerație și raport putere mare - greutate redusa a motorului, 600R este acum disponibil în modelele MXZ, Summit, Renegade și Grand Touring.

''Gama de produse SKI-DOO 2019 se concentrează în mod clar pe indeplinirea cerintelor clientilor in materie de snowmobile'', afirmă Lacroix. "Aducerea motorului 4 timpi pentru platforma REV Gen4 și introducerea a două noi motoare pe mai multe segmente oferă clienților opțiuni suficiente astfel incat sa gaseasca modelul potrivit perfect stilului lor.

Căștile OXYGEN
Îmbunătățirea experienței de utilizare in ceea ce priveste echipamentele de protectie este lucru pe care BRP și-a concentrat-atentia de-a lungul anilor. Noua linie de căști OXYGEN este concepută pentru a oferi utilizatorilor in conditii extreme o experiență placuta prin utilizare usoara, mai mult confort și protecție.

Casca este dotata cu o viziera care asigura cel mai mare camp vizual atât pe orizontală cât și pe verticală, eliminând în același timp necesitatea oricărei alte forme de acoperire a feței, iar construcția ușoară M-Forge® face ca utilizatorii să se simtă confortabil toată ziua.

Despre BRP - Bombardier Recreational Products;
BRP  este un lider mondial în proiectarea, dezvoltarea, fabricarea, distribuția și comercializarea vehiculelor powerports și a sistemelor de propulsie. Portofoliul său include snowmobilele SKI-DOO și Lynx, ambarcațiunile SEA-DOO, vehiculele off-road Can-Am și Spyder, sistemele de propulsie marine Evinrude și Rotax, precum și motoarele pentru motociclete și motoare Rotax. BRP își susține linia de produse cu piese, accesorii și îmbrăcăminte. Vânzările anuale sunt de 4,2 miliarde USD in peste 100 de țări, compania are aproximativ 8,700 de angajați în întreaga lume.

BRANDURILE NOASTRE

Ramai conectat in permanenta!
Aboneaza-te la newsletter